درباره مستر دوبی

درباره ی مستر دبی

 ما بعنوان مجموعه مستر دبی با بیش از 12 سابقه تجربه واردات و صادرات کالا از چین و امارات با دو شعبه فعال فروشگاهی در جزیره کیش تحت عنوان برند اسکارهوم جهت رفاه حال هموطنان عزیزمان به راه اندازی بستری اینترنتی مستر دبی اقدام نمودیم  تا شما عزیزان بتوانید به راحت ترین شکل ممکن به اجناس روز دنیا دسترسی نامحدود داشته باشید و بتوانیم با وجود تحریم ها غیر منصفانه علیه کشورمان کمکی در تهیه کالا مورد نظر شما داشته باشیم.

تیم مستر دبی به  طور مداوم مهارت ها و دانش خود را ارتقا می دهند تا اطمینان حاصل شود که ما بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهیم. در مستردوبی رضایت مشتری همیشه اولویت اصلی ماست.

ما به ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان خود و ارائه توجه و پشتیبانی شخصی به آنها باور داریم. هدف ما این است که از لحظه ثبت سفارش تا زمانی که محصول خود را دریافت می کنید، تجربه شما را تا حد امکان آسان  و لذت بخش کنیم


خدمات مستر دبی شامل :
 خرید با کارت ریالی خود از تمام وبسایت ها جهان بویژه کشور امارات 
●   واردات عمده از کشور امارات و چین 

 ●  کلیه امور بازرگانی از مشاوره بازرگانی تا حمل کالا از چین و دبی 

در تمام مراحل خرید خارج کشور از جمله پیدا کردن ارزان ترین فروشنده کالا ، کنترل اصالت کالا و سلامت فیزیکی، پرداخت وجه،  امور واردات و گمرکی کالا و ارسال کالا با  سریع ترین و مطمین ترین راه ممکن در کنار شما عزیزان هستیم.

 

ما از شما دعوت می‌کنیم تا وب‌سایت ما را مشاهده نمایید و دریابید که چرا مستردوبی انتخابی قابل اعتماد برای بسیاری از مشتریان است. هر محصول خاصی نیاز داشته باشید یا به دنبال راه حل کاملی باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره کارهایی که می توانیم برای شما انجام دهیم بیشتر بدانید.