معرفی فروشگاه اینترنتی نون noon+نحوه خرید و محصولات

359
0
معرفی فروشگاه اینترنتی نون noon

وبسایت فروشگاه اینترنتی نون noon از سپتامبر سال 2017، فعالیت خود را در کشور امارات آغاز کرد.فروشگاه اینترنتی نون تاسیس شده توسط محمد العباراست که مالک هولدینگ بزرگ Emaar Properties است. فروشگاه اینترنتی noon اولین پلتفرم تجارت الکترونیک عربی با بودجه‌ای بیش از 1 میلیارد دلاراست که نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان و فروشندگان را با کیفیت کالاهای اورجینال برطرف می سازد. با توجه به گزارشات فروشگاه نون noon در حال حاضر به یک رقیب برای کسب و کارهای سنتی امارات تبدیل شده است. این فروشگاه به علت رضایت اکثر مصرف کنندگان به یکی از فروشگاه های محبوب برای مردم در خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل شده است.

افزایش خرید اینترنتی از وبسایت نون

امروزه خرید اینترنتی در بین مردم دنیا نسبت به قبل بسیارافزایش پیدا کرده است. خرید آنلاین، زمان کمتری صرف می کند که باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه رفت و آمد می شود. با گسترش بیماری کرونا در سالیان اخیر تمایل به خرید اینترنتی در میان مردم بیشتر شد. بسیاری از ما شاید گاهی به دنبال کالایی باشیم که در داخل کشور قادر به پیدا کردن و خرید آن نیستیم، یا به دنبال برندی هستیم که از اورجینال بودن کیفیت آن اطمینان کافی نداریم، در این مواقع بهترین گزینه، خرید از سایت‌های خارجی می‌باشد و نمایندگی های برند کالای مورد نظر ما می باشد که تمامی این عوامل در کنارهم، باعث افزایش خرید های اینترنتی از فروشگاه آنلاین نون شده است.

محصولات فروشگاه نون

فروشگاه اینترنتی نون noon با بیش از ۲۰ میلیون کالا با تنوع بالا از جمله لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی، گجت و وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی، محصولات کودک و نوزاد، طلا و جواهر، کتاب و مواد خوراکی از برندهای معروف مانند نایک، تامی هیلفیگر و آدیداس فعالیت می کند.

در سایت فروشگاه اینترنتی نون، دسته بندی محصولات به صورت طلا و جواهر، پوشاک های مردانه، زنانه و کودکانه، کالاهای بهداشتی و آرایش، لوازم الکترونیکی و گجت ها، لوازم خانگی، لوازم نوزاد و کودک، کتاب و انواع خوراکی وجود دارد که شما می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود، به سادگی و با پرداخت هزینه ای مناسب برای خرید آن ها اقدام کنید.

نکات مهم انتخاب محصولات و خرید از سایت نون

برای خرید از سایت نون به تخفیف کالاها برای صرفه جویی در هزینه ای که می پردازید توجه کنید. برای انتخاب کالاهایی که شامل تفاوت رنگ و سایز هستند توجه به مشخصات آن ها نیز حائز اهمیت است.

برای انتخاب کالای مورد نظر خود به نظرات سایر خریداران درمورد آن محصول توجه کنید. پس از انتخاب به علت محدودیت تعداد موجودی ها در انبار، در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

مزایای خرید از سایت فروشگاه اینترنتی نون noon

یکی از دلایل مهم محبوبیت و تمایل مردم به خرید از سایت نون قیمت مناسب کالاهای آن به نسبت فروشندگان دیگر است. قیمت محصولات و کالاهای فروشگاه اینترنتی noon نسبت به کیفیت بالای آن ها بالا و اورجینال بودن محصولات، بسیار مناسب است. به علاوه سهولت و محبوبیت خرید از سایت نون امارات، تنوع کالاها و اورجینال بودن محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ادامه به بررسی چندین مورد دیگر از مزایای دیگر خرید از وبسایت نون می پردازیم.

محصولات متنوع و با کیفیت در فروشگاه اینترنتی نون noon

خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی همیشه متنوع تر از خرید حضوری بوده است. در فروشگاه های اینترنتی نون، از تمامی برندها، نمایندگی و فروشنده وجود دارد.به همین دلیل است که در وبسایت نون همه چیز پیدا می‌شود! از آنجا که این فروشگاه اینترنتی یک خرده فروشی است، طیف گسترده‌ای از کالاهای موجود در این فروشگاه، تقریبا تمامی نیازها و سلیقه کاربران را در برمی گیرد. فروشگاه اینترنتی نون noon بر عرضه محصولات با کیفیت تاکید دارند و تمایلی به فروش محصولات بی‌کیفیت و زیر سوال بردن فروشگاه خود ندارد.

قیمت مناسب کالاها در تخفیف های فروشگاه اینترنتی نون noon دبی

با وجود این که مدت زمان زیادی از شروع فعالیت وبسایت نون نمی‌گذرد، مدیران این فروشگاه اینترنتی با آفرها و بسته‌های تشویقی هیجان‌انگیز درصدد جذب هر چه بیشتر مشتری برای خود هستند. همچنین با پایین نگه داشتن قیمت محصولات و کالاهای خود تلاش می‌کنند هر چه بیشتر در سطح بین المللی و در میان مردم اعتبار خوبی کسب کنند. به همین دلیل در خرید از وبسایت نون بصرفه ترین هزینه در قبال کیفیت بالای محصولات پرداخته می شود.

تحویل سریع سفارشات

در دنیای امروز خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی به صرفه تر است زیرا با خرید به صورت اینترنتی می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید وهزینه های خرید حضوری را حذف کنید.خرید از فروشگاه اینترنتی نون noon دبی به دلیل نزدیکی به کشور ایران بهترین و سریع ترین گزینه برای خرید از فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور می‌باشد. اگر قصد خرید محصولات اصلی و کیفیت اورجینال را دارید، فروشگاه اینترنتی noon دبی می‌تواند انتخاب مطمئنی برای خرید شما باشد. این فروشگاه اینترنتی رابط خوب و آسانی بین برندهای سراسر جهان برقرار می کند.

استفاده آسان از فروشگاه اینترنتی نون noon

وبسایت نون به راحتی امکان جستجو کالا را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.تنها کافی است شما به آدرس اینترنتی وبسایت نون www.noon.com مراجعه کنید و در قسمت جستجو کالای خود را سرچ کنید. همچنین می‌توانید دربین دسته‌ بندی کالاهای مختلف فروشگاه اینترنتی نون noon دبی به انتخاب محصول بپردازید. خرید ازسایت فروشگاه اینترنتی noon نون دبی علاوه بر راحتی استفاده، امکان بهره‌مندی از تخفیفات، حراجی‌ها و تنوع بالا کیفیت کالاها را در عین مناسب بودن قیمت آن ها را به شما می‌دهد.

نحوه خرید از سایت نون

برای خرید از سایت نون می توانید به صورت مستقیم خرید خود را از وبسایت نون انجام دهید و یا به دلایل محدودیت ها علیه کشورمان، بصورت کمک گرفتن از شرکت ها و فروشگاه های واسطه خرید خود را انجام دهید.

نحوه خرید مستقیم از وبسایت نون

برای خرید ابتدا وارد وبسایت نون www.noon.com شوید. توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت‌های موجود برای ایرانیان در سطح بین‌المللی امکان ورود کاربران ایرانی به سایت نون، امکان پذیرنیست. برای ورود به وبسایت و یا اپلیکیشن نون، باید DNS خود را تغییر دهید و یا با IP غیر ایرانی وارد سایت و یا اپلیکیشن شوید.

پس از ورود ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام در سایت باید مشخصات فردی و آدرس ایمیل را وارد کنید. می توانید در منوی بالای صفحه این سایت تمامی محصولات این فروشگاه را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر گزینه قیمت و مشخصات کالا را ببنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

برای پرداخت می توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون مسترکارت و ویزاکارت و یا حتی با استفاده از ارز دیجیتال هزینهٔ خرید خود را پرداخت نمایید.

نحوه خرید با واسطه از فروشگاه اینترنتی نون

اگر در ایران هستید، کارت های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت ندارید و قصد خرید از فروشگاه اینترنتی noon دبی دارید، می توانید از شرکت ها و فروشگاه های واسطه مطمئن از وبسایت نون خرید کنید. این شرکت ها سفارشات شما را به صورت ازخرید از وبسایت نون در کشور های مربوطه انجام می دهند و به دست شما در ایران می رسانند. مستر دبی یکی از این فروشگاه هاست که سفارشات شما را از فروشگاه اینترنتی نون noon دبی تهیه و در سریع زمان و با مناسب ترین هزینه ها به دست شما در ایران می رساند.

هزینه حمل فروشگاه اینترنتی نون noon تا ایران

هزینه ی نهایی سفارش در دو مرحله پرداخت می گردد. مرحله اول شامل هزینه های ثبت سفارش از سایت و پرداخت قیمت محصول و ارسال آن است. مرحله دوم شامل رسیدن سفارشات و تعیین وزن دقیق و پرداخت هزینه جهت باربری گمرک و ارسال به ایران است.

حمل رایگان سایت نون

در خرید از وبسایت نون، در صورتی که خارج کشور باشید، کالای مورد نظر شما با کمترین هزینه ممکن، یعنی 10 درهم امارات به صورت بار کشتی به دستتان می رسد. اگر سفارشتان در سایت نون بیش از 100 درهم AED شود، سفارشتان به صورت رایگان در امارات متحده عربی تحویل داده خواهد شد. همچنین اگر خارج از کشور باشید، می توانید زمان ارسالتان را مشخص کنید که در همان روز و یا روز بعد ب دستتان برسد.

مقایسه وبسایت فروشگاه آمازون و نون

فروشگاه اینترنتی نون و آمازون هر دو جزو بهترین ها هستند. قدمت فروشگاه آمازون به نزدیک 30 سال می رسد این در حالیست که قدمت فروشگاه اینترنتی نون از سال 2017 محاسبه می شود. همچنین شعبه های فروشگاه اینترنتی آمازون در بیش از 200 کشور مورد تایید و دارای شعبه می باشد که این مقدار برای فروشگاه نون در حیطه کشورهای امارت عربی، عربستان سعودی  و مصر است.

از لحاظ قیمت، فروشگاه نون تخفیفات بیشتری بر روی قیمت کالا ها و محصولات خود لحاظ می کند که این مورد زیاد در فروشگاه آمازون مشاهده نمی شود. همچنین از نظرکیفیت، بنابر نظر اکثر خریداران  و مشتریان این دو فروشگاه اینترنتی، کیفیت محصولات فروشگاه اینترنتی نون noon بیشتر است. فروشگاه نون جزو برترین فروشگاه های اینترنتی دبی است و این برتریت از تمام عوامل قیمت، کیفیت و زمان تحویل به دست می آید.

به دلیل محدودیت های علیه ایران، از آنجایی که در حال حاضر این فروشگاه اینترنتی به کشورمان خدمات نمی‌دهد، مستر دبی آمادگی لازم را برای همراهی کنار شما در تمامی مراحل خرید از وبسایت نون دارد.

برای خرید از وبسایت نون شما می توانید از محصولات فروشگاه نون در وبسایت مستر دبی از طریق لینک www.mrdubai.ir دیدن کنید. در صورت عدم وجود محصول مورد نظر شما و یا اطلاعات بیشتر برای راهنمایی خرید از وبسایت نون، با کارشناسان مستر دبی در ارتباط باشید.

ارتباط از طریق وتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *